Giedrius Drukteinis

Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų

PRENUMERATA

Tapkite prenumeratoriumi ir šią, bei daugelį kitų knygų skaitykite nemokamai.

UŽSAKYTI PRENUMERATĄ


KNYGOS PIRKIMAS

Norite šią knygą turėti savo asmeninėje bibliotekoje visam laikui? Įsigykite.

Knygos kaina:

8,82 

Šios knygos kaina prenumeratoriams: 6,17   8,82 € *užsisakius EL. KNYGŲ prenumeratą 12 arba 24 mėn laikotarpiui.
Knygą galite patogiai skaityti mūsų programėlėje
Apple Google
Produkto kodas: 9786094442445 Kategorijos: , ,

Aprašymas

Prekių ženklai dažnai nulemia sprendimą rinktis vieną ar kitą gaminį. Jie parodo, kuo jūs tikite, pabrėžia jūsų polinkį į naujoves, estetinį lygį ir individualumą. Taigi prekių ženklai yra ir jūsų vidinės būsenos ar išprusimo liudininkai. Bet ką gi vis dėlto reiškia tie prekių ženklų pavadinimai? Paaiškėja, kad daugiausia tai pavardės, ar kompanijos įkūrėjo inicialai, nes už pačio galingiausio kompiuterio, už paties didžiausio atradimo, už tolimiausios žvaigždės visada rasi žmogų. Ir tų žmonių istorijos tokios spalvingos, dinamiškos ir pamokančios, kad gali jas skaityti kaip nuotykinį romaną.

Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos konsultantas, televizijos laidos Yra kaip yra nuolatinis ekspertas, žurnalų Verslo klasė, TV antena ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės elegancija.eu įkūrėjas.

Drukteinis yra išleidęs šešias knygas: Vietnamo karas (1993), Ulsteris, mano širdis (1997), Izraelis, žydų valstybė (2005), Kaklaraištis yra politika (2011), Lyderiai: 50 sėkmės istorijų (2013), Kodėl spaudžiame dešinę. Apie etiketą ir manieras (2014), Jaunuolio gidas – kaip išgyventi suaugusiųjų pasaulyje (elektroninė versija – 2015). Gyvena ir dirba Vilniuje.

Papildoma informacija

Autorius

Leidykla

Sofoklis

Formatas

Leidimo metai

2015

Puslapių skaičius

352

ISBN Kodas

9786094442445