Immanuel Kant

Apie pedagogiką

Serija Apie. Tai neakademiniai įžvalgiausių pasaulio protų tekstai, kuriuos galima perskaityti vienu ypu

PRENUMERATA

Tapkite Antanukas.lt prenumeratoriumi ir skaitykite į valias! Gero skaitymo!

UŽSAKYTI PRENUMERATĄ


Prisijunkite, jei turite aktyvią prenumeratą

Aprašymas

Knygoje vienas žymiausių visų laikų mąstytojų Immanuelis Kantas (1724-1804) apibendrina savo požiūrį į pedagogiką. Knygoje susisteminamos perskyros tarp lavinimo ir mokymo, aptariami skirtingi mokytojų ir tėvų vaidmenys. Svarbiausia knygos įžvalga – vaikai turi būti mokomi ne dabarčiai, bet ateičiai. Vienas paskutiniųjų I.Kanto tekstų, kuriame jis apibendrina ir susistemina savo pažiūras į mokymą ir lavinimą

Knygą perskaičiau vienu prisėdimu ir taikliau nepasakyčiau: „Žmogus gali tapti žmogumi tiktai per ugdymą. Jis yra tai, ką iš jo padaro ugdymas“. Ne vieną dešimtmetį kartoju, kad pedagogo darbas yra unikalus, nes tai vienintelė profesija, kuri dirba ne su dabartimi, o su ateitimi. Ta prasme, kad mūsų darbo rezultatai pasimato po 15-25 metų, kai užauga vaikai, kurie buvo ugdyti. Todėl it medus sielai skaityti, kad „vaikai turi būti ugdomi ne dabarčiai, bet ateičiai, galimai geresnei žmonijos būklei“. Ar gali būti taikliau?! Skaitykite neskubėdami, įsiskaitydami. Tai nėra atsakymų knyga – šiandien tai yra įžvalgų knyga, kuri tikrai paskatins mąstyti. Austėja Landsbergienė.

Papildoma informacija

Autorius

Leidykla

Hubris

Vertėjas

Leonas Jovaiša

Formatas

Leidimo metai

2020 m.

Puslapių skaičius

120

ISBN Kodas

9786099608761