Giedrius Drukteinis

Lyderiai: 50 sėkmės istorijų

PRENUMERATA

Tapkite prenumeratoriumi ir šią, bei daugelį kitų knygų skaitykite nemokamai.

UŽSAKYTI PRENUMERATĄ


KNYGOS PIRKIMAS

Norite šią knygą turėti savo asmeninėje bibliotekoje visam laikui? Įsigykite.

Knygos kaina:

8,49 

Šios knygos kaina prenumeratoriams: 5,94   8,49 € *užsisakius EL. KNYGŲ prenumeratą 12 arba 24 mėn laikotarpiui.
Knygą galite patogiai skaityti mūsų programėlėje
Apple Google
Produkto kodas: 9786094442414 Kategorijos: , ,

Aprašymas

Coca-cola, Lego, Sony, Johnson&Johnson, KFC, Kellog‘s, Philips – kasdien išvystame mažiausiai penkis tūkstančius prekių ženklų ant maisto ir vaistų pakuočių, drabužių etikečių, automobilių grotelių, elektroninių prietaisų, pastatų, lėktuvų, net ginklų. Prekių ženklai mus pasitinka parduotuvėse ir restoranuose, kreipiasi į mus iš televizorių ir radijo imtuvų, liejasi iš mylimųjų burnų, šmėžuoja prieš akis žaidžiant su vaikiškais žaislais.

Ką vis dėlto prekių ženklai reiškia ir kas juos sukūrė? Kas buvo tie žmonės, kurių vardus kasdien valgome, geriame, avime, mūvime, vairuojame ir įjungiame? Kas skatino tuos prekių ženklų kūrėjus tapti tuo, kuo tapo? Paskaitykite – jų istorijos įtraukia kaip nuotykių romanas, o iš jų ieškojimų, klaidų, nuopuolių ir sėkmės galima daug ko išmokti.

Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos ir verslo konsultantas, žurnalų Verslo klasė, TV Antena, Stilius ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės www.elegancija.eu įkūrėjas. G. Drukteinis yra išleidęs keturias knygas: Vietnamo karas (1993), Ulsteris, mano širdis (1997), Izraelis, žydų valstybė (2005), Kaklaraištis yra politika (2011). Gyvena ir dirba Vilniuje.

Papildoma informacija

Autorius

Leidykla

Sofoklis

Formatas

Leidimo metai

2013

Puslapių skaičius

384

ISBN Kodas

9786094442414